Everything is about passion and about life. Creativity comes after that. Lets make Allah first, Then Rasullullah, after That Families, last but not least friends and others

SHARING YOUR BLOG HERE

Thursday, September 22, 2011

RUMAH NUANISA DALAM IMPIANA EDISI OKTOBER 2011








 Assalammualaikum

Kawan-kawan dan para blogger di luar sana,
Alhamdulillah rumah NUANISA terpilih untuk masuk dalam majalah IMPIANA.
Semalam dah keluar di pasaran. Edisi oktober.
Punye lah seronok dan excited sampai awal2 pagi lagi dah gi kedai buku nak cari IMPIANA. Selak slow2..sekali tengok ada gambar rumah kami. Page 52-58...Banyak page jugak tu.

Macam mana terpilih masuk IMPIANA?
Sebenarnya NUANISA masuk pertandingan yang dianjurkan oleh IMPIANA.
Tapi tak menang. Pastu tup2 satu hari tu ada sorang reporter IMPIANA call bg tahu yang diaorang nak datang shooting kat umah kitaorang. So, set lah appointment and team IMPIANA datang. 

Time tu, Ibu nisa pon datang jugak ngan kawan dia. Nak tengok mcm mana team IMPIANA datang shooting rumah. Pada masa tu, Nisa dalam pantang. Baru lahirkan anak kedua . Team IMPIANA datang pada bulan APRIL. Tunggu punya tunggu, bulan edisi bulan OKTOBER baru kuar dalam majalah.

Nape lambat kuar? Hehehe...sebab reporter yang datang ke rumah NUANISA tu dah berpindah ke tempat lain, so column tuk rumah nisa tu pending and hang..tak ada orang yang uruskan. Tapi selepas Editor IMPIANA tu tahu, dia dgn pantas betul kan semula keadaan dan masukkan tentang rumah NUANISA di edisi OKTOBER.

Rupanya seronok bila tengok gambar rumah kita di majalah. Walaupun kini rumah NUANISA jauh berbeza dari dalam majalah tersebut, tapi kami amat puas hati. Ia secara tidak langsung memberikan kami semangat yang lebih kuat tuk sentiasa memelilhara rumah kami dengan baik dan mendekorasi rumah kami agar lebih baik, indah dan selesa dari masa ke semasa.

Jgn lupa beli ya...edisi bulan ni sangat berguna sebab ada tips2 untuk pengstoran yang baik, lengkap untuk semua jenis ruang!







3 comments:

Isdawati Ismail said...

cantik rumah nisa...
rajin deko rmh...

Ujang9897 said...

ktner umah...nak serbu..=)

NUANISA said...

hai encik ujang oii..itu la hari tu kita ada ajak datang umah awak tak heran..hehehe..jemputlah datang bawa adik beradik + mak ayah sekali ya....kat alam sari..papehal roger me.