Everything is about passion and about life. Creativity comes after that. Lets make Allah first, Then Rasullullah, after That Families, last but not least friends and others

SHARING YOUR BLOG HERE

Tuesday, December 13, 2011

ANDAI CINTA INGIN DI BAWA KE SYURGA KENAPA DIBIARKAN CINTA ITU ADA NOKHTA DAN PENGHUJUNGNYA

Khas buat cahaya yang menyuluh hidupku
Hadirmu bukan sebagai penutup kisah cintaku 
Tapi Hadirmu adalah untuk aku mendaki cinta
yang setiap hari aku ingin cari 
dalam diam aku mencintaimu kerana 
Allah s.w.t yang maha pengasih lagi maha penyayang


Ya allah, makin jauh aku dari mu,
makin jauh juga cinta kami
bila aku mendekatimu
cintaku mula mekar dan mewangi
lantas aku pohon agar aku tidak lagi jauh darimu
agar aku tidak derita di dunia ini
dan selamat diakhirat kelak..
aminn...

begitu indah melihat apa yang tersirat pada yang tersurat

No comments: